donderdag 24 april 2014

EHBO-dag First



Op donderdag 3 april werd er een EHBO-dag georganiseerd op school. Zoals steeds kwamen zowel de politie,brandweer,ambulancier,Rode Kruis als de veiligheidsverantwoordelijke van de school langs op onze school voor een praktische en theoretische sessie.

De leerlingen kregen van de politie een infosessie over het gevaar van druggebruik.







De brandweer kwam op bezoek met al hun materiaal en zorgden voor een héél interessante en praktische workshop voor de leerlingen.






De ambulancier bracht een infosessie over eerste hulp bij ongevallen .


 


Waarom een EHBO-dag op school ?




Sfeerfilmpje EHBO-dag




Sam Krich,Thasneem Gevers,Thomas Dielen en Alex Roofthoofd

26 opmerkingen:

  1. Het was weer een geslaagde editie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De EHBO dag was echt geslaagd en meneer van bergen dat is een mooi pak !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. met de ehbo - dag hebben we heel veel bijgeleerd over verzorging

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vond het heel fijn om te leren sputen met een echte brandweerspuit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De brandweerspuit lijkt me leuk spijtig dat ik foto's moest trekken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ps mooi pak Mr. Van Bergen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool gedaan en en goed intervieuw !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. brandon rosseelsdinsdag, mei 13, 2014

    lol jammer hadden wij de brandweer niet maar toch was het een leuke dag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er leuk uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gezegd Mr. Van Bergen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. op de tweede foto sta ik op

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als Ik Een Tip Kan gefen zouw ik vidoe's in 720hd uploden ik heb zelf ook youtube kanaal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. emelyne van rieldinsdag, mei 20, 2014

    de EHBO dag was top

    BeantwoordenVerwijderen